Thursday, January 5, 2012

Cabaran yang buat aku tercabar.

Eheh... ni sebenarnya CABARAN SEPULUH HARI yang cik yati tag kat aku.
Memula cam malas nak layan cik yati ni ( :P ) tapi2.. tengok cik gadis misteri and cik flymetothemoon pn dok menyahut cabaran. Aku pun merasa tercabar la kan.. ok tu poyosss~~ lalalalaa.....

Ni details untuk cabaran tersebut;

Intresting kan? soo.. lets start !!! (nada beria sikit).. eksited kan. heheh..

DAY 1
10 THINGS ABOUT NADIA SIKECIL
*gambar sekadar untuk perasan. haha
1. Ehem.. first skai mesti la kena bgtau yang aku ni sebenarnya tak kecil pun. Tapi........

2. Hakikatnya aku jus pendek. eh tak tak. rendah...(cover LOL)
*fine. aku memang paling pendek dalam duniaaaaaaaa.. sob2 !

3. Anak tunggal. (tipu) wekkkk.. haha. actually anak tunggal perempuan dalam keluarga. tapi still anak ke 4 dari 5 adik beradik. (yang ni betul, jgn x caye lakk)

4. Orang JOHOR sesangat. sebab sume family pn ada kat johor dan memang berasal dari Johor.

5. Aku pn ada HYPERHYDROSIS jugak sama macam cik yati.. Aku kena bawak air dalam beg sebab tiap kali aku jalan, tapak kaki aku jadik basah and licin. so kena siram air dlu baru leh jalan semula. Dah macam pokok la pulak kena siram2. hihiii

6. Aku suka fashion tapi aku x mengikuti fashion (hari2 aku pegi bengkel pakai tudung syria je).

7. Selalu makan fast food. (jgn ikut ye.. ini sifat orang malas).

8. Student of Art and Design from 2008.

9. Walaupun student Art and Design yang sepatutnya hebat melukis, aku sangat tak suka melukis. cane cane ?

10. In love with seseorang yang pernah jadik  teman sepersekolahan, teman pergaduhan, teman baik dan lain-lain.. shhhh~ *malu*


*Ini je 10 benda tak penting and tak spesel tentang diri aku.. borinnggggg(cakap dengan diri sendiri). haha

No comments:

Post a Comment