Wednesday, August 31, 2011

cerciter RAYA!

Aku malas lah nak wish2 selamat hari raya.
yang penting aku nak mohon maap dari hujung anak rambut sampai la hujung kuku ibujari kaki aku ni..
aku tau aku ni menjengkelkan. hihi..
so aku mmg nak mintak maap banyak2 . *ni betul2 iklas dari hati aku tau!
harap korang korang dan korang sudi memaafkan kesilapan hamba ini.. ceh...
Raya aku tahun ni sama seperti4 tahun yang sudah.
Raya tanpa abah yang tersayang..
(Al-Fatihah)
yang pergi tetap pergi,
aku hanya mampu mendoakan kesejahteraan abah di sana...
walaupun jauh kat sudut hati aku ini tak terbendung rasa rindu..
tapi ape pun..
aku bersyukur sangat2 diberi peluang raya dengan family yang tercinta *walaupun family aku kecik je..
so xdela meriah mane pon..
lantak lah yang penting ALHAMDULILLAH nadia!
ish..
jgn merungut okey..
meh aku nak hidangkan sikit dengan gambo2 raya aku sekeluarga, bukan dengan lemang ok ! nak lemangbeli sendiri. hihi..




so, ni la family gue! hehe





Meet my 3rd brother-ewan


dah2 budak bawah umo xleh tgk gambo byk2. nanti kena sawan. haha
ok bai!

No comments:

Post a Comment