Saturday, December 17, 2011

Berangan seketika :)


First time rasanya aku bercakap pasal lelaki idaman aku.
Yang selama ni aku selalu menidakkan rasa itu
Aku selalu mengabaikan setiap impian aku
HEHEHE…
Kali ni nak cakap jugak. Nak jugakkkk.
Yang pertama:
Lelaki yang jujur dan iklas. Bagi aku kejujuran tu kunci utama bagi setiap hubungan. kalau sekali x jujur, kepercayaan pun hilang~

Lelaki yang nampak nakal tapi berhati mulia.. heheheee... so sweet!

Maskulin itu penting! sebab aku ni kaum yang lemah.. kalau lelaki pn lembik jugak cne??? :P

Boleh membimbing aku.(yang ni wajib la kan)


Rajin bekerja- aku x kisah apa pn pekerjaan dia, berapa pun gaji dia, kalau rajin, mesti ada tempat untuk dia mencari rezeki.


Menghormati orang tua. kalau dengan orang tua aku pn dia tak boleh hormat, inikan pula dengan aku.

Mempertahankan rasa cintanya macam dalam cerota OMBAK RINDU. hehe

Dan yang penting…. Di mestilah macammm

AARON AZIZ ! ahahahhaaa…
Rasanya semua wanita pn nak macam tu. Tak terkecuali aku. Tapi tu hanya lah impian. Yang pasti, aku akan menerima seadanya. J heee.
*Entri sekadar ingin berkongsi.. Bagaimana dengan lelaki idaman anda pula? meh cite sikit... :)
*gambar credit to: google

2 comments: