Saturday, November 5, 2011

Reply to : Gadis misteri dan Plainofmine :)



Assalamualaikum ! heee.. *big hug.
tiba-tiba hari ni buka blog ada tag dari cik gadis misteri and wa anti yati.
weee~
hepinye nak jawap soalan korang (kalau korang x tanya pn memang aku suke cerita kan?) haha.
maklumlah... mulut byk makan tongkeng ayam. cotcetcotcet jela keje.. kikiki..
okay yang kat bawah ni rules untuk jawab soalan-soalan yang di tag tadi:
  • You must post these rules.
  • each person must post 11 things about themselves in their journal.
  • answer the question the tagger set for you in their post. and create new eleven question for the people you tag to answer.
  • you have to choose 11 people to tag and link them on the post.
  • no tag back!
And the 11 things about me are:
1.     Aku sebenarnya tak pandai menulis dalam blog. setiap kali aku tulis, lain yang aku fikir lain pulak yang aku type. 
2.     Tahap pelupa aku adalah paling maksima sekali sampaikan aku boleh lupa benda yang aku baru letak 1 minit je! (salahkan semut sebab suka masuk dalam air aku. huh~)
3.     Aku terlalu menginginkan badan yang kurus dan tinggi! bukan tak bersyukur, tapi hati meronta2 nak jadik macam tu. nak wat cane kan. Sob2.
4.     Aku adalah seorang yang sangat setia. (hehehe... yeke ni?)
5.     Aku paling tak suka bila ditipu. Rasa macam aku orang paling bodoh dalam dunia ni.. hmmm...
6.     Pernah mendapat tempat terakhir dalam exam masa form 4. isk3! malu wooo~
7.     Anak ke-4 daripada 5 orang adik beradik. tapi aku selalu berangan jadi anak tunggal sebab aku sorang je perempuan dalam keluarga.. hehe. Damn happy :)
8.     Seorang pen"diet" yang selalu failed! cakap je lebih. makan tetap banyak gakkk. tapi nak kurus.. camne???
9.     Sangat suka tengok orang berfesyen.
10. Senang menangis sebab kawan tapi hati macam batu bila tiba bab2 boipren.. hihi
11. Last but not least, aku sangat suka shopping!!!!!! ok bai!

Sekarang tiba masa untuk jawab soalan cik gadis misteri yang ayu dulu ye =)

1. Apa makna nama anda?
hmmm. nadia pun kurang pasti. Tapi mak and ayah selalu cakap maksud nadia tu pemurah dan penyayang :)
2.  Suka kucing tak? Jawab jujur. Huhu...
Suka sangat! tapi bukan sangat2 macam amna. heheheee
3.  Aku misteri tak?
Misteri masa baru-baru kenal dulu. sekarang dah tak. wekkk...:P
4. Kalau tiba-tiba dapat magic untuk menunaikan satu impian, apa impian tu?
Nak jadi seorang yang penyabar, dan nak keluarga yang lengkap. ada ayah.
5.  Blog anda secara keseluruhannya, mengenai apa ya?
Haha. yang ni xtau nak jawap apa. semua pn nadia tulis...
6.  Apa tiga benda yang anda tak akan buat walaupun keadaan memaksa?
Pegang katak, makan laksa lagi sekali and putus dengan BF kot. gediknya jawapan......*.*
7. Mana yang anda utamakan? Budaya kita atau trend semasa?
Cinta budaya kita, suka trend semasa. so, both pn nak !
8. Buat masa sekarang, benda (milik anda) apa yang paling anda sayang?
Ape ye?? Album gambar  kot..
9.  Sebab apa follow blog Gadis Misteri ni?
sebab sayang amna! hehehe
10. Cinta pertama masa umur berapa ya? Hehe..
 Masa umur 14 tahun kot. cinta monyet jeee

Yang ni nak jawap soalan wa anti yati pulak. kang x jawap merajuk pulak si gemuk tuh... kikikii


·  name penuh plus lahir kat mana
kalau nama aku pn ko xtau mmg nak kena jotos la kan!!!
·  suka kawan dengan aku tak? (juz jujur coz aku xmkn org)
tak suka. suka gaduh je ngan kau. kui3
·  sanggup buat apa saja utk kawan?
Tengok kawan jugak. kalau kawan tu sanggup buat apa saja untuk aku, aku xkan teragak2 untuk buat apa saja untuk dia. :)
·  paling sedih kalau kehilangan...............?
Keluarga 
·  pandangan mengenai pemerintahan Malaysia sekarang?
X amik porttttt
·  sila mention sepuluh nama yang paling korang tak boleh hidup tanpa mereka.
Mak, along, kak. ekin, angah, uda,mamat, Mohd Hafis Abd Aziz, and semua kawan2 rapat saya!
·  kelebihan yang korang rase tak de kat orang lain?
takde . saya sentiasa rasa diri saya serba kekurangan :(

Fiuhhh.. siap pn jawap soalan ala2 Kiah propa diorang ni.
Ni dia hamik korang soalan dari nadia yang baik hati. Hehheheeee. Perasan jek.

1.     Nama panggilan paling korang tak sukayang korang pernah dapat.
2.     Korang ingat tak tarikh anniversary mak dan ayah korang?
3.     Apa perasaan korang masa mula2 masuk tingkatan 1.
4.     Tulis 3 perkara atau benda yang anda obsess.
5.     Aku gemuk x? (jangan jawap jujur sangat. kakakkaah)
6.     Apa kereta idaman korang?
7.     Pernah ada berapa boifren?
8.     Suka makan banyak ke makan sikit?
9.     Contoh lelaki /wanita idaman? Dah dapat ke belum?? Hehe
10. Benda paling gila korang pernah buat bersama teman lelaki/ wanita korang.
11. Warna kegemaran anda2?

Tu je soalan yang dapat aku fikirkan sekarang. Sudi2 lah jawab ye anda semua. Maaf kalau ada soalan yang terlebih jahat mulut.. peace no war J

p/s: Its called Love when your heart starts drumming.




2 comments: