Thursday, September 29, 2011

Eh, rupanya aku begitu dan begini?

Pejam celik pejam celik dah tiga minggu aku meneruskan perjuangan semula di tanah Shah Alam yang kupijak dan langitnya yang ku junjung. Diam-diam dah semester lima aku rupanya. Hanya tinggal beberapa langkah untuk aku lalui. Beberapa tapak untuk aku duduki. Perasaan aku? Haruslah aku seronok dah nak abis study kan. orang gila jela yang sedih. HAHA. Tapi sungguh aku belum puas. belum penuh pun Ilmu di dada. Aduh kerdil dan ceteknya pengetahuan aku. Tapi tak apa. mungkin ada benda lain yang akan mengajar aku. kan? aku harap macam tu lah... :)
Oh ya. masuk2 semester 5 ni, untuk kelas pertama subjek ETP pensyarah aku tugaskan kami untuk buat analisis diri. apa itu analisis diri???  Mengikut terjemahan aku sendiri, analisis ialah kajian yang kita lakukan untuk mengetahui keputusan bagi sesuatu persoalan. 
Baru sekejap tadi aku selesai memerah otak untuk analisis diri aku nih. Mencari apa yang positif, dan apa yang negatif dalam diri. Baru aku tau, rupanya aku begitu dan begini?? Susah rupanya nak kenal diri sendiri. Tak percaya? korang cuba lah. Untuk aku, nak cari perkara positif adalah susah dalam diri aku ni. Hahh... yang negatif tu pulak mesti lah bertimbun-timbun. Hehe.. aku pun tak tau. Adakah aku tak kenal diri aku sendiri? Kalau macam tu macam mana aku nak kenal orang lain? susah kan? Kalau korang nak tahu. Mari lah sama-sama buat analisis macam aku. mesti korang akan nampak siapa diri korang yang sebenar. Bila kita kenal dengan diri kita, baru lah kita boleh kenal orang lain. Semudah ABC! Okay jom layan gambar aku kejap (korang nak analisis aku pon boleh~) hiiiii.. zazzzz!
Ni gambar aku bersama kawan2 aku masa raya yang lepas(saja nak interframe. Aku yang bertudung ungu.) hahahaha~ jgn mara aaaaa~~
*kalau korang terer, buat lah analisis untuk gambar ni.. hehe..

No comments:

Post a Comment