Sunday, June 26, 2011

bandar di kaki langit?

Assalamualaikum and salam sejahtera kalian.......................
pagi tadi sewaktu aku otw balik ke subang jaya dari johor, aku terdengar berita di Sinar FM.
seyes, berita nih sgt la menarik perhatian aku sampai aku jadi tak sabar2 nak google2 gambar BANDAR DI KAKI LANGIT tersebut...
sampai je kat tmpt keje aku terus la search..
and sangat lah aku terkejut tgk gambar bandar tuh...
real...
amazing..
pelik...
takut...
n macam2 perasaan lagi lah...
otak aku pulak berfikir betul ke tak benda nih?
maybe ini juga salah satu tanda akhir zaman...
bandar kerajaan langit Misteri Bandar di Kaki Langit
imej di kaki langit Bandar Huanshan, China


imej ini terhasil selepas hujan lebat dan cuaca menjadi lembab di sepanjang sungain Xin'an.
Imej pelbagai bentuk bangunan dan pokok itu menyebabkan beberapa pakar kebingungan kerana imej bandar yang diperlihatkan itu agak berlainan dan bukannya refleksi imej yang terdapat di bandar ini.

P/S: DUNIA KITA SUDAH TUA....macam2 benda aneh dah berlaku.. renung2kan dan selamat beramal... hehehehe

No comments:

Post a Comment