Sunday, June 12, 2011

Hello BLOG



Hello blog Hye2 blogger !!
Lastly aku menulis gak dalam blog yang dah lama aku cipta neh …. Cuma slama ni aku private kan.. (cipta ke???) ke sign up ek? Lebih kurang macamtu lah… ~~
Actually sejak dua menjak ni aku rajin singgah ke blog kawan2 aku..
Bila baca blog meraka,Banyak yang menarik minat aku..
Seronok baca luahan rasa, lawak jenaka n macam2 pahit manis kehidupan harian setiap org….hurmmm…
Tapi kekadang tuh ada jugak yang gunakan blog ni utk tujuan yang tak sepatutnya !! (ceh… tiba2 aku marah ni kenapa??) hehhe… harap2 aku tak la terolong dalam golongan itu..  AMIN~
Yang penting aku ni sebenarnye terpengaruh bila baca blog yang best2… teringin nak tulis macam tu jugak… macam blog HANIS  ZALIKHA , dan yang lain2 tu kebanyakannye aku suka tgk blog2 yang ader jual shawl yang cantek2… walaupun aku tak dpt beli tgk pan jd la kan.. huwaaaaa~~~~ its okay nadia… nadia KUAT! Hiks…
FYI, at this time aku sedang menjalani praktikal kat salah sebuah company ceramic yang agak la tersorok kat kaw. Perindustrian subang jaya neh… proses praktikal ni memang lah agak memenatkan otak minda dan badan  aku yang kecil ni… baru nak masuk 1 bulan prac,, dah macam2 aku lalui. Tapi takpelah kan… demi menuntut ilmu.. aku redha jela… yang penting pas grad nanti aku TAKNAK KEJE LAGI OKAY~…. Keje sangat susah.. aku nak STUDY JE… please mak  (merayu2)…………………….. jangan biarkan anakmu ini gila di tempat kerja.. hahahha…. However aku still ader senaraikan beberapa advantages dalam latihan praktikal yang mencabar ni:
1.       JANGAN MUDAH BERPUTUS ASA (aku kena buat 500 sketches tau !!)
2.       BE PUNCTUAL (kalau kat UITM class kul 8.30 aku leh datang kul 11….. gile lambat kan..) J
3.       Urmmm… ape lagi ye? Aku rasacam byk advantages……………………. Ke sebenarnye disadvantages yang banyak??

DISADVANTAGES  IN MY PRACTICAL TRAINING
1.       Penat
2.       Letih
3.       Tekanan
4.       Tak dpt gaji
5.       Kena marah
6.       Takleh tido siang
7.       Cant trust anyone in that company !
8.       Bla…. Bla…. Bla…
See???
Npk nye disadvantages lagi byk… heehhehe… so pasni sape yang nak prac tu pastikan anda dah bersedia mental dan fizikal ye…tapi jgn risau… ramai yang bernasib baik and dapat tempat prac yang syioookk giler…              UNTUNGLAH~~~~~ (“,)
12.11 a.m
eh? Sedar tak sedar dah pukul 12.11 a.m???? macam tak caye je…  okay aku Kena masuk kamar beradu neh… esok nak keje katenye.. 8.30  pagi and must be punctual ~~ aduh… malasnye… budak2 lain sabtu tak keje pun. Aku keje… full day puloookkkk tuh.. ish………………………………… ok la aku cntnue story mory ni akan dtg… tu pun kalau berkesempatan la ye…I have 2 go. Nunite sume… ZzZzZZzZzZz~~

No comments:

Post a Comment