Monday, June 13, 2011

which is your first phone?

hahahahaha.... perbualan aku with kawan2 waktu rehat tadi sgt lah kelakar...
at first tu tgk vdeo jozan dalam maharaja lawak...
ok yang tu dah cukup buat aku gelak...
then, ntah camne bukak cite pasal tech zaman kita kecik2 dulu...
masing2 nak bli fon pye la payah kan...
macam aku, fon first aku yang model nokia 2100 tu...
tu pn mahal gler kot dlu...
screen kecik je...
aku beli guna duit biasiswa tu... hehehehe....
pastu sim card pon rm40 kalau tak silap...(zero credit)~
mak uiiiii....
mahal... nak compare ngan skrg ni...
leh dpt kat mana2 dgn harga serendah rm8!
siap crdt rm3 lagi tuh....


nak cte ckit pengalaman aku ber sms dlu2...
line dah la kurang...
aku dok la panjat almari paling tinggi kat umah tu... dgr je byi sms aku panjat that almari tok rply msj...
(agaknye orang yang aku msj tu tau x pengorbanan aku nak bls msj die???) hehehehhe....
fuhh...
penat tau...
turun naik...
turun naik..
tu lah gatal kan dulu... kecik2 da nak sms2... hiks @.@
then kadang2 aku dok sebuk buat lagu kat composer... hehehe
sanggup ni beli utopia sebab nak tgk kod lagu...
hahahahha...
pastu hantar2 mesej bergambar.
time tu dah rasa sgt up to date..
hehe..

skrg neh...
tech sume di hujung jari...
nak ape just taip je... kuar lah kat screen masing2..
tapi sme permulaan tu bila diingat balik memang kelakar...
boleh jadi sweet moments...
pape pon TAKDE DULU TAKDE LA SEKARANG ~ kan2?????



ni la first phone yang aku pkai.... biru taw~~~ sweet sgt... hehehehe


yang ni pulak antara model yang sgt famous dlu... mesti ramai antara korang yang pernah guna fon ni kan? very cute lol~

No comments:

Post a Comment